دردسرهای عمومی شدن دعوت‌نامه یک جشن تولد در فیس‌بوک!
نوشته شده توسط : mansour
ایتنا – ناآشنایی یک کاربر با تنظیمات فیس‌بوک و عمومی شدن دعوت‌نامه خصوصی او به دوستانش، تعداد مدعوین یک جشن تولد ساده را 1400 برابر کرد!

یک دختر 14 ساله از اهالی هرتفوردشایر انگلیس که قصد داشت به مناسبت 15 سالگی‌اش، جشن تولدی با حضور 15 تن از دوستان خود برگزار کند، مجبور شد کل ماجرا را لغو کند زیرا وی به اشتباه به جای 15 نفر، 21 هزار نفر را به جشن خود دعوت نمود!

به گزارش ایتنا به نقل از دیلی‌تلگراف، Rebecca Javeleau که اخیراً از طریق فیس‌بوک دعوت‌نامه‌ای برای دوستانش فرستاده بود و آنها را به جشن تولد خود دعوت کرده بود، به دلیل عدم آشنایی با تنظیمات privacy حساب خود در فیس‌بوک، این دعوت‌نامه را در معرض دید عموم قرار داد.

بدین ترتیب 21000 کاربر فیس‌بوک با کلیک بر دعوت‌نامه، برای حضور در این مراسم جشن اعلام آمادگی کردند.

مادر این دختر مراسم جشن تولد وی را که قرار بود 7 اکتبر برگزار شود، لغو کرد. با این حال پلیس که نگران حضور تعداد زیادی از کاربران فیس‌بوک است، اعلام کرده که در آن روز، در خیابان محل سکونت این دختر مستقر خواهد شد.



facebook_12268_1.jpg



جالب اینجاست که از جمله مدعوین خودخواسته این جشن می‌توان به افرادی همچون جاستین بیبر ستاره بزرگ پاپ، استفن هاوکینگ نابغه بزرگ فیزیک، استیوی واندر خواننده آمریکایی و سوزان بویل خواننده اسکاتلندی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش این اشتباه فاحش به وسیله‌ای برای دست انداختن دختر بیچاره تبدیل شده است!




:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: